hola guappas y guappos - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van nikki rooij - WaarBenJij.nu hola guappas y guappos - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van nikki rooij - WaarBenJij.nu

hola guappas y guappos

Door: nikki

Blijf op de hoogte en volg nikki

22 November 2011 | Nederland, Tilburg

Nog 100 dagen en dan is het zover! Dan vliegen Manou (www.manouisnietthuis.waarbenjij.nu) en ik naar Nicaragua voor onze buitenlandse stage! Hierna zullen wij door reizen naar Panama en daar nog gaan backpacken.
Dus vanaf 1 maart kan je op mijn, of op Manou's site, onze geweldige avonturen gaan volgen, of niet...


  • 15 Januari 2012 - 10:54

    Elly Scherpenisse:

    Van Martien kreeg ik je mail door. Veel succes in Nicaragua! Ik ondersteun je graag!.

  • 17 Februari 2012 - 12:21

    Martien:

    Nog maar 13 dagen . En in deze dagen nog carnaval, jarig zijn, afscheidslunches etc, spullen pakken, minilaptop kopen, kamer leegruimen .....eigenlijk ben je al bijna weg!! Spannend. En bedenk (mijn nieuwe lijfspreuk); "als je doet wat je altijd deed......dan krijg je wat je altijd kreeg!" Dus ???? X Martien

  • 22 Februari 2012 - 15:26

    Patricia Van Der Schaaf:

    Nog 8 dagen en dan is het zo ver! Super tof dat je naar Nicaragua en mijn mooie geliefde Panama gaat! Spannend! Super tof en ga jullie zeker volgen! xx je ex-werkbegeleidster ;)

  • 24 Februari 2012 - 19:38

    :

    NIKKI! KRIEBEELS

  • 02 Maart 2012 - 08:58

    Tinus:

    Hola Chicas,
    Eindelijk jullie avontuur is begonnen!!
    Op dit moment zijn jullie nog onderweg naar jullie bestemming waar je lang naar uit hebt gekeken!
    Ik vind jullie erg dapper en wens jullie dan ook een erg mooie maar zeker ook leerzame tijd toe.

    Mazzel Tinus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nikki

Actief sinds 25 Okt. 2011
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 14068

Voorgaande reizen:

25 Mei 2012 - 16 Juni 2012

Backpacken in Panama

01 Maart 2012 - 26 Mei 2012

On Stage Nicaragua

Landen bezocht: